Hitch!

Okej nu kommer det vara svårt att tro att det inte ens gått 2 veckor mellan detta och mitt förra inlägg, men det har det. Omvälvande och snabbt, det är mitt liv det. Varför fundera över saker? Gå på känsla gör vi här. Funkade när jag flyttade till Spanien, funkade när jag o Anton bestämde oss att flytta ihop så det lär väl funka nu med :)
 
Min man kom ju hit för ca 1 vecka sedan. Supermysigt såklart men var mentalt beredd att säga hejdå och se honom flyga iväg till Australien. Men icke! Han bestämde sig för att stanna här! Superlycklig redan där såklart! Finns väl inget mysigare än att äntligen ha någon att skeda med i soffan framför en film och laga mat med? Nu får kudden vara ifred haha. Men inte nog med det, i Söndags tog jag med honom till stallet och efter det åkte vi till Evaa och hälsade på valparna. Vi föll för en liten black and tan hanhund som var lite försiktig. Så om ca 4 veckor flyttar även Hitch in till oss! 
 
Nu måste jag fortsätta jobba här men ville bara slänga in en liten update :) Snart (?) har vi wifi och jag kan vara både nåbar på soicala medier och aktiv här igen!