Tack. Tack för allt!

Gjorde min sista dag på jobbet idag. Känns så sjukt sorligt och så jväla rätt på samma gång. Återkommer till detta senare för jag måste berätta om träningen först!

Det var alltså Cans tredje hoppträning och vi började med att trava lite bommar, gick sådär i början då han är ganska nonchalant mot just bommar med det kommer det med. Öva öva öva! Sen hoppade vi lite olika linjer och blandade in en liten trippelbarr och en vattenmatta som låg i en lite konstig sväng. Han skjuter ju ut bogarna lite och blir lite svårstyrd men till slut kom vi rätt på hindet och det skuttade han över så fint så. Bäst kändes det i slutet när vi hoppade oxer båge rill plank sex galoppsprång och en trippelbarr ut. Han sträckte ut så fint över oxern och trippeln den lilla killen! Riktigt stolt över honom :)

Innan dess så klarade jag ju alltså av min sista dag på jobbet. Har jobbar som innesäljare, ADA samt haft koll på företagets e-butik sen 11 maj 2010. Fyra dagar efter studenten började jag där. Hade ingen aning om något men mitt självförtroende är ju ganska mycket större än uthärdligt ibland så det var inga problem ;)
Det har vart lite stormigt det senaste och jag har vart så himla lack på allt verkligen. Inte haft motivation till hästarna, livet eller något. Jag har vart sur och grinig konstant och inte kännt igen mig själv. Så när jag fick chansen och stödet som krävs valde jag att säga upp mig.
Det känns helt rätt och jag är så nöjd att jag valt att gå vidare med mitt liv men vissa människor som jag lärt känna där kommer jag sakna som bara den! Fällde till och med en o annan tår när det var dags att säga hej då :P
Jag vill egentligen bara säga tack. Tack för den här tiden. Tack för allt jag lärt mig och tack för alla skratt ni gett mig. Några extra personer som bör nämnas är min underbara mormor som alltid hållit mig om ryggen, stöttat och hjälpt till och försett mig med clementiner varenda dag. Du är världens bästa mormor <3
Min föleslagare sen första början Emmelie som jag kan berätta allt för, den enda som verkligen vet allt om mig! Jag kommer sakna dig gumman :)
Till min trogna lunchdate och eviga bitch Fredrick. Tack för all hjälp, alla skratt och det stöd du vart och fortfarande är.

Nu väntar nya utmaningar. Anställningsintervju på måndag och plugg i höst! Mål #1 är att bli AD och det är dags att börja jobba för att nå dit!