Happy Halloween!

Dagen vi alla längtat efter är HÄÄÄÄR :D Fy fan vilken natt vi kommer ha! Så taggad :D Även om jag ska va nykter så ska det bli askul att spendera natten med mina underbara vänner här nere! Lite hungrig bara men jag har inte riktigt tid o laga mat. Kanske går ner o köper lite nutella och ser ett avsnitt OTH innan vi beger oss? Fick ett sms från Eva som är sen som vanligt haha. Vet inte om Christina också är sen och då kommer de bli dubbelsena systrarna^^ Aja vi i The student board ska iaf vara där kl 22:45. Hutlöst tidigt o det kommer kännas segt med en tom klubb men bara o gilla läget. Taggad är jag iaf om jag glömt nämna det? ;)
 
Jag o Sara förra året, kör på samma outfit i år. Ingen här som sett den dessutom så gillar jag den ;)
Saknar min lilla lägenhet ibland, det är ungefär lika kallt här som dt var i den haha (okej nu har jag värmefläkt så det är inte så farligt men ändå!)