Veckan

Oj där gick den veckan! Har inte uppdaterat bloggen en enda gång. Var helt säker på att jag gjorde det på flygplatsen men tydligen inte :O 
 
Iaf så gick det både bra att rida och åka hem. Trots att inte eluttaget funkade så datorn dog, men denna gång gick jag iaf runt lite på flygplatsen och dessutom käkade jag lite. Kyckling och potatismos för 20 euro. Förjävla dyrt. Jag hade aldrig klarat att bo i ett annat land nu för tiden - jag har inte råd x) 
 
Men det är iaf skönt att vara hemma! Jobbet har gått bra och i onsdags hade vi scandi night. Em gick hem tidigare o lagade potatismos, panerad fisk med dillsås och ärtor och en chokladkaka till efterrätt. Till det drack vi vin, drinkar och shots och hamnade sen på Creps där det fortsatte till långt efter stänging. Träffade Shanti igen! Har inte träffat honom sen typ september så det var askul! Satt o pratade flera timmar efter stängning tills min skjuts äntligen kom o hämtade mig. Mådde faktiskt bättre än jag förtjänade igår och hade en riktigt bra dag! Avslutades med sushi och jag har träffat min soulmate när det gäller mat i Janiela. Tyvärr så krachade jag rakt ner i backen och har nu rejäla äckliga skubbsår på båda knäna, vad jag tror är en spricka i hakan samt en jäkla snärt i nacken som gör ständigt ont. Men det gick bra och jag lever, det var bara länge sen man hade köttsår på knäna :P
 
Nu ska vi strax dra igång städpatrullen här hemma men ska sätta mig o börja organisera datorn lite först. Har alldels för många program, filmer, bilder etc för att de ska må bra. Har ju en extern hårddisk så ska lägga över allt på den och sen ska även Spotifylistorna uppdateras! Kanske börjar med Spotify till o med... 
 
Jag och Stunner i Söndags :)