Valborg!

Hej hå så var denna dagen nästan över redan! Minns förra valborg, denna är onekligen lite soligare o varmare, även förra var sjukt kul så gillar jag vädret här bättre nu när solen och den spanska värmen är tillbaka :) Ikväll vet jag itne vad som händer. Men just nu håller jag iaf på o göra lyxmackor! Toast med sallad, gravad lax, räkor och majjo :) Till det lite vodka-redbull så kan vi nog få kul här med! 

Efter skolan så strosade jag o Felicia runt i El born, åt yoghurglass (första gången för mig, var spännande!), vi hittade ett jättefint gammalt museum! Sen vart det lite handling o nu sitter jag här o väntar på äggen som ska koka. Fick paket idag från mamma, lite tidningar och hämtade ut Neas paket som innehöll min saknade klänning och lite choklad <3 Tur man har fina människor omkring sig även om avståndet är på tok för långt ibland...