Glad Påsk!

Hej på er! Tur jag förvarande om dålig update för det ahr det ju blivit haha. Men har iaf haft det jättebra så tänkte berätta lite vad jag haft för mig här i kalla Sverige :)
 
Onsdagen blev precis så bra som tänkt, utom att Malva är inne i en fruktansvärd mamma-period så det va lite trist, men Winnie vägde upp det med o va supergullig o han blev jättenöjd med sina nya solglasögon :)
 
I torsdags så tog jag en långfrukost och sen gav jag mig ut i stallet och mockade, där kom jag på att jag inte hade ngra nycklar till sadelkammaren så spenderade tiden tills pappa kom hem med att damma o städa i stallet. Mycket välbehövligt! När pappa väl kom hem så visade det sig att nyckeln hade legat här hemma hela tiden... Jaja stallet blev ju fint iaf :P Tog en lite längre tur på Can som gick riktigt bra, inga skakningar alls! Han skötte sig kanon och hade öronen spetsade hela tiden och solen sken så det var superhärligt :)
Sen tog jag mig ut till Fridas stall och hjälpte henne byta bandage på Cricke, vi är ett rätt bra team på det så det blev skitsnyggt ;) Sen blev det ltie stressigt o iväg till Sara. Iväg på träning för Magnus Österlund och det gick superbra och jag frös knappt (två långkalsonger, jeans, thermobyxor, linne, t-shirt, långärmat, tjocktröja, vinterjacka, två par handskar, tre sockar och rejäla skor :P) faaaan vad kallt det är i ridhus haha. Men det var kul som fan ändå, lite old-times o åka iväg sådär :) 
 
Fredagen tillbringades på IKEA i Örebro och jag dör av den dialekten x) Sveriges fulaste? topp tre iaf! Men det var kul och vi hittade allt som de skulle ha så man får väl säga att det gick bra :) Roligast var dock en kille som skulle sätta på ett lås på ett släp och han fick verkligen inte till det! Haha jag o Anton höll på o bryta ihop inne i bilen, stackarn fick tillslut ringa en kompis som förklarade o först då fick han på det! Stadsbor haha^^ Såg sen på Let's Dance hemma med mamma och en skål popcorn, mkt trevligt o nu hoppas jag fan att TV4 inte blockar detta utomlands....
 
Idag är schemat tajt! Ska ut o mocka nu, kl 12 kmr syrran o då ska vi ut en sväng med hästarna sen ska jag duscha, byta om och packa o sminka mig inför ikv. runt 14-15 kommer maten vara klar o Lasse o mormor komma hit så ska vi äta Kalkon. Efter det ska jag till ldk o hälsa på Anna en snabbis innan jag plockar upp Sara o så åker vi till Martin o festar o sen är det utgång i ldk. Haha blir stressad bara jag tänker på det xD
 
Lite kärlek får avsluta ett långt inlägg :) <3