Overkligt

Det blir jävligt dålig uppdatering här. Men livet tar över all tid just nu och bloggen hinns helt enkelt inte med som den borde. Sitter just nu och äter frukost vid köksbordet (stolarna har äntligen kommit!!) och jag har två små knytten på mina fötter. Och en man som sover uppe i sängen. Detta trodde jag aldrig att jag skulle skriva för bara en månad sen. Helt sjukt hur snabbt livet kan vändas upp o ner. N har fått jobb på kontoret, har hittat en hundvakt som känns bra och väntar bara på bekräftelse att hon ställer upp nu när vi har två småttingar, jobbet går bra, vi var på port aventura iförrgår med jobbet och nästa helg åker jag till Mormor o Lasse. Så allt är verkligen bra nu! Har klarat första natten hemma, med två valpar och diarré. Ingen bra kombo men nu har vi överlevt, jag fick sova lite och N har tagit den största bördan. Han är guld värd men det vet han inte om. 
 
Men nu till småskruttarna! Vi var ju iväg för att hämta Akira, fd Hitch som nu magiskt förvandlats till tjej, igår hos Evaa. Men så är hennes bästis osåld och även den minsta och mest försisktiga men även den mest gosiga. Så vi satt där i ett par timmar, lekte, myste, fikade och pratade och till slut kom vi fram till att vi tar med oss båda två hem. Så nu har vi en svartbrun som ni sett tidigare som heter Akira, samt en helsvart med lite vitt på bröstet som heter Luna. De är fruktansvärt mysiga och har verkligen sina egna personligheter. Kommer bli superbra om jag får aussie skiftet så kan de vara själva ngra timmar ihop och ändå ha sällskap av varanda. 
 
Detta är Akira, bild på Luna kommer! Det är så svårt o fota svarta hundar och vi har inte världens bästa ljus heller :P