Sista

Sista kvällen i våran superfina lägenhet här i Gotico! Imorgon klockan 13 skrivs kontrakt och massor av euros  betalas och sedan har jag nycklarna till min dröm i bergen. Åker nog hem och äter lite innan jag drar upp på berget och släpper in pakisarna som leverear och installerar min kyl/frys och tvättmaskin. Klockan åtta hämtar jag ut en bil på flygplatsen och sedan möter jag upp Emelie och Paulina i Gotico och lastar in säng och alla kartonger och kör upp det till berget. Så ja, imorgon kommer jag sova första natten i min nya lägenhet! Och jag är sjukt taggad på det!! Lördag kommer spenderas på IKEA, Maisons och Zara Home. Sedan är det "skruva-ihop-IKEA-möbler-dricka-vin-och-bada-i-poolen fest hos mig resten av helgen. Kommer bli super tror jag! På söndag är planen att jag drar med min broscha Juan ut på en ridtur också så denna helg kommer bli legendarisk :D 
 
Men först måste jag packa klart det absolut sista. Har två lådor kvar så kan lika gärna fylla dessa och slippa bära påsar.