Puh!

Såhär har min dag sett ut
9:00 - Hämta kopia 2 av mitt case
9:30 - 12:00 Desgin management seminar part 1
12:00 - 14:00 Lunchrast, ägnades åt att göra läxor och äta ett päron
14:00 - 15:30 Design management seminar part 2
15:30 - 17:30 Oragnizational communication
18:30 - 20:30 Digital Media Project management
 
Så ja, fullspäckad dag kan man väl lugnt säga. Fick i mig en tonfiskmacka som var hutlöst dyr vid sextiden. Åt två ägg imorse vid åtta, så var gött hungrig vid det laget och då betalar man vad som helst för lite mat.
Kom hem sent som fan, handlade på vägen eftersom det är röd dag imorgon. Köpte kött för hela månaden typ, 6 euro. Så jävla billigt! Köpte pizza också, som jag satt o åt vid tio-riden, första riktiga målet mat. Bra! 
Träffade Yanik också som fick låna min resväska, satt ute på bänken i solen och pratade om helgen som var en liten stund. Det var trevligt! Nu ser jag på film och äter popcorn. Tänkte varva ner lite, för ja, dagen har ju minst sagt gått i ett så har inte hunnit andas men trots det har den vart bra! 
 
För ett år sen drog jag med Felicia till två random killar o där drack vi drinkar till åtta på morgonen. I år blir det lugnare! Letar jobb, ser på film och hänger hemma i soffan. Jävligt gött det med måste jag säga!
 
Saknar ombrén!