Busy days

Det är lite svårt och hinna med allt när man har besök, och eftersom blogggen är det mest osociala så får den väljas bort. Men eftersom David fortfarande sover kan jag passa på och uppdatera lite :) 
Gick mest omkring i stan igår, åt frukost på ramblan och sen mitt-på-dagen-drink vid vattnet. På kvällen lagade David en god biff-curry gryta och sen drog vi til Ryan's. Jag var så trött att jag höll på o somna innan vi ens tog oss ut men jag lyckades undvika klubb iaf o tog oss hem :P Hemsk värd kanske men så går det när man har skola och uppgifter. Idag ska jag iaf skaffa ett spanskt mobilnr. Herregud, efter 1,5 år så är det alltså dags! Ska fixa lite äggröra och bacon och se till att få upp min sovande gäst så vi kan börja (fortsätta för mig då som vart upp ett bra tag) dagen och sen möta upp Yanik vid fyra nere på stranden. Busy day!