Feeling better!

Skrev ju igår morse att jag kände mig sjuk. Eh ja mina njurar stängde av helt. Tillbringade 6 h på sjukhus efter en galen feberattack och massa kräks pga smärta i njurarna... Fick tre injektioner med smärtstillande, i rumpan som gjorde asont btw xD fick dessutom lämna två urinprov och flera blodprov för de trodde inte jag kunde va så dålig som jag var. Så blev inget mer bloggande igår av den anledningen :P går iaf på starka smärtstillande och antibiotika. Suger så in i helvete då jag inte kan festa med detta härliga gäng förrän på avslutningsmiddagen. Kan inte gå o bada heller på typ hela veckan. Men har vart i skolan idag o gjort så gott jag kunde, passed the free-pouring tday! :D blev lite dålig på em och fick ta på mig massa kläder för ointe frysa och sen kura ihop mig i soffan men ändå, glad jag orkade så länge ändå! I em har jag, Nea, Chris och Mia gått på stan och chillat hemma, snälla vänner som hänger med sjuka mig ist för o gå till stranden :) imorgon går vi nog dit ändå en snabbis, ska va tillbaka i skolan kl 21:00 för o ha filmkväll :)