Nytt liv

Hejhej! Här är klockan bara tjugo i elva och jag sitter här o har haft en superchill kväll. Har bytt tjänst idag, till admin. Vet inte riktigt vad jag tycker om det än, det finns ju fördelar och nackdelar med allt! Har inte bloggat på ett tag, haft en liten motivationsdipp. Typ vad jag ska göra med mitt liv. Just nu snackar jag med N om att resa världen över. Vi får väl se vad som händer. Inte hört ngt från ett visst ställe än och jag håller på o krypa ur mitt eget skinn av otålighet. 
 
Var och red i helgen, as usual, och det är sån känsla som inte går o beskriva! Vi red ut, upp och ner bland bergen och sen när jag kom tillbaka är det inte bara helt fantastiskt vacker, soligt och hästen är underbar, det går inte att förklara. Det är en sån känsla!!! Ah gud, jag vet inte! Vad ska man göra med sitt liv?! :O