Picnic

Herregud vilken dag! Livskvalité! Lyckades ju med mitt mission igår att gå ut utan o dricka alkohol *stolt*, så vi mådde mer än bra imorse när vi vaknade så bestämde oss för o dra ner till Born. Satte oss på Picninc vid Arc d'Triumf och käkade brunch. Åt helt fantastiska ägg benedict. Önskade att det aldrig skulle ta slut typ. Så jävla gött. Satt där i säkert två timmar o åt, drack och tjötade. Sen åkte vi hem igen och var hemma för ca en timme sen. Sen brunch ;) Nu ska jag sätta igång med en presentation till imorgon om Chupa Chups. Hade glömt av den, men då känner jag mig iaf lite produktiv den här helgen. Och inte spenderat alltför mkt pengar heller, för även om vi åt creps o drack väldigt mkt igår så tog ngra brasilanare hand om vår nota som var på över 80 euro. Man tackar o tar emot! Vill de betala får dom väl göra det känner jag x) 
 
yummie!