Lördag. LEDIG!

Åh älskade helg äntligen! Igår gjorde jag absolut ingenting. Värsta kvällen på länge, jag orkar inte ens gå in på vad som har hänt. Fick iaf prata med Sara en stund och det hjälper alltid (Du är för långt boooooort <3). 
Idag ska vi iaf försöka göra ngt bra av dagen! Jag ska köpa en ny fjärrkontroll till TVn för den lyckades jag på ngt konstigt sätt göra sönder. I soffan. Den är iaf helt krasad så bara o fixa ny. Innan dess så ska jag o Aylin till polisen och när detta väl är klart så väntar stranden! O där ska vi ligga. HELA dagen! Eller kanske inte, kanske ska städa o göra läxa idag ist när det ändå är annat på schemat o ta stranden imorgon så man kan utnyttja hela dagens soltimmar? Hm.. får se vad det blir... Uppdaterar er ikv om vad som hänt. 
 
Vore gött med en dag i Casteldelfells....