Onesdag

Blev så jävla nöjd att jag kom ihåg o blogga idag eftersom jag blogga igår. Eh, lite tankspridd här? Det är ju för fan onsdag redan? Vad händer? Imorgon är det sista juli? Vart tar tiden vägen? Gud jag kommer ju gå i pension innan jag hinner gå på toa nästa gång. Idag är det i alla fall ONSDAG. Så imorgon är det torsdag o vi ska ha drama i skolan. Yay teater! Älskar att klä ut mig! Längtar till Halloween nu, ska nog kolla på lite inspo när jag skrivit klart detta. 
 
Anledningen till att jag trodde att det var tisdag är nog att jag stressa runt som fan igår så den dagen typ bara försvann. Sprang iväg över halva stan direkt efter skolan för o klippa mig och väderprognosen var regn o 23 grader, mao iskallt. Så jag hade både jeans o kofta på mig och springer genom halva stan i strålande sol o nära 30 grader. Svettig deluxe. Men fram till frissan kom jag o i tid också! Fast jag klippte mig inte, jag gjorde slingor :) Bara någon nyans ljusare än resten av håret men när solen fått göra sitt kommer det bli sjukt nice och jag är asnöjd! 70 euro fattigare dock, så går det när man går till en svensk frisör. Men det är väl priset man får betala för o va grymt nöjd och kunna göra sig förstådd till 100%. Sen åkte jag hem, satte igår o organisera mitt kaos till rum. Har städat hela garderoben, vikt o lagt in alla miljoner kläder som låg på skrivbordet och även rensat bort saker som jag inte använder. Har jag inte använt det till jul så åker det nog till välgörenhet. Det tog iaf halva natten och sen gjorde jag läxor och gick o la mig. 
 
Idag har jag vart en levande telepromter till F som gör massa ansökningsvideos till hennes framtida karriär. Emellan detta har jag hunnit organisera mina notes från skolan samt göra läxan. Tänkte försöka laga lite ordentlig mat också för det minns jag inte senast jag gjorde. Kommer givetvis bli asiatiskt. Kyckling, veggies, kokosmjölk, curry, vitlök, soya och cayenne - MUMMA! 
 
Imorgon drar jag nog hit? ;)