Lördag

Inte nog med att jag beställde hem min klänning i veckan så gick jag o Emelie o köpte skor igår efter jobbet. Blev ett par sandaler och ett par klackar. Sandalerna provade jag idag o har bara två skoskav. Däremot är det rejäla skoskav vi snackar nu som gör ont som fan. Ska googla om det finns något man kan göra för att bli mer resistent mot skoskav. Köpte iaf ett pat flip flip idag på väg hem från stranden för trots masa plåster så gick det bara inte o gå i skorna längre. De passar perfekt så fattar verkligen inte varför jag får skav! 
 
Mina nya skoskavs-sandaler!
 
Iaf, vi passade även på att käka Paella och köpte en kort kimono på H&M också. Plus sockar. Väldigt välbehövligt! Nu har vi tagit en sangria o en crep och precis kommit hem efter en heldag på playan. Att bo här är som att ha semester varenda helg. Love it. Men satt uppe till 03:30 inatt o spelade sims så ikv blir en tidig kväll! Ska hänga undan lite ren tvätt o köra en eller två maskiner till. Imorgon kör vi stranden igen o sen stallet :D 
 
Klackarna som jag hoppas jag slipper skoskav av!