Bachelorette

Helg igen! Fan vad tiden går, har lite lätt panik nu, har inte hunnit med hälften av det jag hade tänkt vid nyår. Varöfr blir det alltid så? Har massa storslagna planer men inget blir av. Jag är i en sån motivationsdipp nu att jag knappt vet vart jag ska ta vägen. Orkar inte göra ngt, ska åka till stallet idag men har skjutit upp det flera timmar för allt man ska göra känns som ett sånt jävla projekt... Behöver en kick in the butt minst sagt... 
 
Iaf i veckan så provade vi på yoga, första gången ever o de va helt ok men gav mig inte det minsta träningsvärk så kommer inte fortsätta. Vill göra ngt mer aggressivt x) Kellie har vart här o försvarat sin thesis så har träffat henne lite vilket var supertrevligt! Sen hade vi möhippa för Maja i fredags o de va askul! Tårta, games och dricka i parken innan vi gick till creps o spårade gärnet. Hon var live jukebox och vi sjöng, dansade och hade jättekul. Däckade hemma vid midnatt redan så tidig kväll. I går så var jag bara inne och såg Eurovision på kvällen. SÅ jävla bra av Måns! Vår Hero! Fick gåhud när hela arenan fullkomligt skrek ut Sweden! Sweden! när 12:orna skulle delas ut. Så det var nice :) Natten var däremot inte så nice, har inte vart så arg på länge men fick massa choklad som ursäkt imorse så är lite mindre arg nu ;)