If it's all I ever do

Hej hå livet rullar på... Igår hade jag lite småpanik, började dagen med en springtur (!!!!) Japp, jag gjorde detta helt själv och utan någon som helst anledning. Intervaller i spåret blev det. Man känner sig sjukt hurtig när man springer och duschar innan frukost! Iaf sen ringde det en tjej som skulle kolla på bilen och försökte hetsa fram provkörningen från halv ett till elva. Sa att tolv funkar för jag kom precis ut ur duschen och kvart i tolv ringde hon igen o sa att hon var där. Var jag klar? Nej såklart inte. Iaf ut o så fick hon provköra lite, gick bra men det var svårt o sitta brevid när någon annan kör ens bil kan jag bara säga! Hon la ett bud som jag sa nej till så hon ska höra av sig idag igen om hon kan tänka sig o höja det annars provar en annan den imorgon.
 
Iaf sen dog jag lite på mitt tråkiga liv och ringde Jenny. Så iväg till lidköping med ett kort stopp hos mormor o Lasse på vägen för o få ett linne lagat samt lite fika. Sen tillbringade jag em och kvällen hos Jenny o Johan m barn. Bar mest runt på Malva, lagade mat, försökte hålla Winnie lugn. Ja en bra kväll helt enkelt :) Såg på dumma mig och the hunger games innan jag begav mig hemmåt igen.
 
Idag ska jag, Anton och Frida på bio! Ska bli mysigt :) Men först ska jag mocka och fixa lite åt Can så vi hinner iväg i tid! Imorgon är jag i GBG hela dagen så vi hörs nog på söndag igen för på lördag är det jobb hela dagen på matfestivalen och ev utgång om jag är taggad nog :P